вторник, 18 март 2014 г.

Жаден съм

                        Жаден съм
Жаден съм за още любов
искам да я изживея лудо
жаден съм в този свят суров
жаден да усещам чувства.
Жаден съм за твойте ласки
Да ги усещам, да са по мен  постоянно...
Все още жаден съм,а дали ще отпия
Следваща  глътчица радост .
Жаден съм за твоята нежност
И за щастливите минали дни
Дори и след сетната доза любов
за тебе все жадувам , прости ми...
Жаден съм , ах колко съм жаден,
Всичко това да беше за мене,
Но все жаден май  ще си бъда
Поне да имах те някак до  мен!!!
Знам , невъзможно е май да те имам
Невъзможни са  чувства дори...
Но жаден... жаден пак ще си бъда
Напълни моля те чашата ми.....
Ти  дай на жадния да пийне поне
доза приятелство...но от теб!!!
Тогава пък може и да утоли ме

Може пък всичко да спре !!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар