неделя, 11 май 2014 г.

Пак съм пиян !

                                     

Пак съм пиян, а е все още рано!
Но що да сторя , алкохола ме влече!
Опитвам се мъките си в него да удавя,
Но уви, не мога! Тя все още е пред мен!

Към бутилката посягам за поредна вечер.
Единствена любима ми остана тя ...
Любов въртя със нея до забрава.
Но все една жена ми е в мисълта !

Чашка подир чашка...не ги броя отдавна!
Искам само да изтрия нея от ума!
Сам самичък тостове си вдигам...
За светло бъдеще пожелания си редя!

Дори и пиян не мога нея да забравя!
И през завеса от сълзи пак я виждам ясно!
Алкохолът не помага , но все ще продължавам,
Сам...за нея...да се опиянявам  до забрава!!!

Пиян съм вече....и то отдавна !!!
Но пак я виждам!Пак е тук, пред мен!
Виждам я, явно алкохола не помага !
Проклет да съм, но искам болката да спре!


                                  Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар