четвъртък, 8 май 2014 г.

Дар за теб!!!

                                               

Реших днес дар за теб да направя !
Скромен е той, но ти давам сърце !
Знам . Каза, че не ме обичаш ти вече,
Но за последно, приеми го!Туй моля те !!!

Каквото било...е било !!!Простил съм.
Прости ми и ти !Ако можеш  прости!!!
За грешките мой, за всички горчилки!
Само доброто  от мен  те моля помни !

Сърцето си пращам, друга не ще обича!
И душата и тя, но скрих я с пелена!!!
Следи по тях от теб все още има,
Какво да направя, за мен ти бе Една !!!

Сега съм си сам, седя и си страдам.
Снимка ти нямам , да те гледам поне!
Сълзи не пресъхват, а вътре е празно!
Любовта си отиде, а я искам до мен!!!

И душа и сърце , вземи ги и двете!
Пък прави ти с тях каквото си щеш!
Не са ми нужни, щом те няма до мене!
Живота приключи, щом няма те теб!



                                                     Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар