сряда, 2 юли 2014 г.

Накарай ме

                      

Накарай ме отново да се влюбя!!!
За тебе да жадувам...всеки ден, всеки час.
Сърцето ми да трепне – любовта не ми е чужда!
В безумни  страсти с тебе да горя!!!

Накарай ме да те обичам...да си единствена, желана!
В тишината на нощта чуй как викам те „Ела”!!!
Ела и се отдай – обичта ми не е измамна!
Грешни с теб ще бъдем! За нас и Ада ще е Рай!

Накарай ме да те бленувам !
Навлез в живота ми... сънища ми обземи!
Да не зная ден и нощ кога са – представа да загубя!
Сърце, душа, живот...всичко ми вземи!!!

Накарай ме само тебе да желая!
Само кажи „Ела”  и ще дойда сам,
Стиснал в ръце си единствено сърцето,
Него и любовта си.... само туй мога да ти дам !!!


                                  Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар