неделя, 6 юли 2014 г.

Сънувах те

                             

Сънувах те, как идваш тихо.
Пристъпваш бавно с падащия здрач!
В прегръдка ми притискаш се с чувство неприкрито
Усмихваш ми се нежно.....и щастлив съм пак !!!

Полагаш страстно палещите устни.
Отпивам жадно сладостта от теб !
Любовта поемам на глътки неутоляващи...
Моля се за още, още...искам да отпия пак!

Обгръщаш с ръце тяло ми горещо!
За милувки и двамата копнеем, знам !
Фонтан от страсти бликва някак си небрежно
Слети сме в едно,разтопени от неугасналата жар!

Страстта огромна, а ноща преваля!
Знам, че ще си тръгнеш! Далеч от мен ! Сама !
Но едничко нещо дълбоко в мен оставяш,
Зарад него всяка нощ повтаря се съня !!!


                                                  Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар