сряда, 28 февруари 2018 г.

ПРОСТО ОБИЧАЙ МЕ




Безобразно красива, фатална жена-
с поглед единствено мене разбиваш.
Смъртоносната твоя, но сладка кама
без капчица жал в сърцето забиваш.

Коя ли си ти? Какво ми направи?
С каква ли магия ума ми превзе...
Събуди във мене отдавна забравени
чувства объркани. И влюби ме в теб.

Какво ми направи та все те желая?
Аз нямам покой - ни нощ, нито ден...
Караш ме лудо за теб да мечтая,
за миг и не спирам да мисля за теб.

От нерви кълбо е във мойте гърди,
за тебе копнея - за нежно обичане.
Искам да чувствам, че до мене си ТИ...
Не остана ми вече сърце за разбиване.

Всичко ми взеха...и всичко съм дал.
Празен останах, без нищо за взимане!
Събери ме със обич - пак да съм цял.
И обичай ме нежно. Просто обичай ме!

Емо Атанасов ©
https://emoatanasov.blogspot.com/
снимка от нета


Няма коментари:

Публикуване на коментар