събота, 15 март 2014 г.

Спри. Недей.... не продължавай


Спри. Недей.... не продължавай
Не разпалвай огъня във мене пак
Недей ми казва, не се повтаряй
Недей го прави от инат.

Недей ми казва пак , че ме обичаш
Болката за мен е силна , знай.
Знам, ще ти бъде трудно,но те моля
Стига.Дойде времето  да сложим край.

За чувства стари не приказвай,
Не слагай пръст във рани стари.
И за бляновете наши минали,желани.
Горко сгрешихме...знам, съдба...

Искам те до мен да си останеш
Приятел скъп , както преди
Подкрепящ  ме със силното си рамо,
да поплача нему, когато ме боли.

На теб да мога да разчитам
Сред помислите хорски...зли
Тогава , повярвай ми пак ние
Приятели ще сме, но по-добри.

Остани до мен, върни се тук
Такъв, какъвто бе преди
Отзивчивия  и мил  другар..
Търся го!!! Ще го намеря ли?Кажи!

И нявга може би ще кажа:
„Да,обичах те.И не съжалявам за това,
И сега държа на теб ,приятелю!!!!

Но като Приятел обичам те сега.”





Няма коментари:

Публикуване на коментар