понеделник, 5 май 2014 г.

Съсипан !

Какво направи с мен, как разби ме
Как съсипа достойнството във мен !
Чувства нежни, по теб заклети
Без жал захвърли...и забрави мен !
Какво за теб съм?Някаква играчка !
Сега съм паднал, целия раздробен !!!
Парченца от себе си събирам със надежда
Че някога пак ще бъда аз........човек !!!
Защо играеш си с мъжките сърца?
Нима нещо лошо сторили са те ?
Обричаш всеки нов на самота
Захвърляш го....и към следващия поемаш!
Какво те кара тъй да мразиш?
Защо в тебе няма капка жал?
С каква ли цел, всичко туй го правиш?
Кой ли тебе тъй злостно е предал?
Не всички сме коварни, разбери го !!!
Има между нас мъже със чест !
Има и такива...и такива!!!Туй помни го !
Има заслужили пред теб да бъдат днес!!!


                                       Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар