четвъртък, 15 май 2014 г.

Не съм поет !

                                     

Не съм поет ! И няма  и да бъда ...
Просто обичам да описвам в рима.
Щастливи случки, несгодите в живота,
Какво обичам, коя е моята любима.

Не съм поет ! И няма  и да бъда...
Не се и правя на велик !
Валентина, Боби, Валери...ТЕ са !
Просто ми харесва да описвам в стих.

Не съм поет ! И няма  и да бъда...
Друга е моята стихия...
В „Кухнята на Ада” - цар съм !
А туй е моята идилия!

Не съм поет! И няма  и да бъда...
Казах всичко , тъй реших.
Просто пиша си  /прилично мисля/
А всъшност обикновен съм...и съм тих.

Не съм поет ! 
И няма и да бъда .....



                                              Емо Атанасов
                                              снимка от нета

Няма коментари:

Публикуване на коментар