понеделник, 14 април 2014 г.

Ти бягаш и се криеш...

Ти бягаш и се криеш...
А знаеш как теб желая!
Безумно влюбен съм във тебе,
Обичам те...и не си играя...
Отново бягаш и не смееш,
Чувствата си да признаеш...
Аз пък не мога и да скрия,
Огъня, който ме изгаря !
Луда страст е ... и още нещо !
Луд по тебе ....и за теб!
Да знаеше само,как силно искам,
С теб да си играя,всякак и навред!
Ако знаеше само що ще правя,
С твоето тяло-сладък грях!!!
Дяволът ще ми завиди и свали рогата,
От мен ще се почуства дори по-благ!
Ще те взема силно, с мъжка ненасита,
Нежно ще те хапя, с пръсти ще дера !
Всичко искам с тебе да опитам,
Абсолютно всичко, без да ме е срам !
С милувки страстни кожата от теб ще свалям,
С устни жарки – тебе ще горя !!!
Всяка тръпка твоя с жажда ще отпивам,
Без дъх ще те оставя, но само за сега !!!
После мила, нежен аз ще стана.
Не искам аз да свършва  всичкото това!
Искам мила, само с теб да бъда!
Искам да си моя!!!Да изживея любовта !!!
Нежен...Буен...Всякак ще ме имаш,
Че ме желаеш силно!Само дай ми знак!
Сласт върховна ще те карам да изпитваш,

Дори и от най-сладкото ще съм ти по-благ!
                              Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар