понеделник, 5 май 2014 г.

Прекрасна си !!!

Прекрасна си, неземен ангел!
Просто плод на мъжките мечти!
Но от Рая ли си?Или сънувам?
Какво си ти ? Моля те , кажи !
Толкова си ти красива...
И омайна като розов цвят!
Все усмихната си, все щастлива!
С поглед нежен , добър и благ !
С усмивката си душата ми прониза!
Отпуснах се, усетих че летя!!!
Дори и погледа ти е способен да дрогира!
Да ти се любувам не мога да се спра !
Моя ли си ? При мен ли ти дойде?
Добре дошла си в моето сърце!!!
Възкреси отново мъжът в мен,
Спаси ме ти, в самотния ми ден !!!
Прегърни ме силно, страстно ме обичай!
С прегръдката си нежна ти ме задуши!
Колко и любов да даваш, не ще я върна мила,
Ще ме топли тя и в останалите дни !!!


                                               Емо Атанасов


Няма коментари:

Публикуване на коментар