четвъртък, 15 май 2014 г.

Веднъж дори...

                                  

Аз мога дълго тебе да те чакам.
Ако е нужно цял живот дори !!!
Поне за миг накрая , ако тебе имам,
Напразно не ще живял съм аз, нали?

Дори веднъж , ако тебе те целуна,
Най-щастливия ще съм аз тогава...
Ще я пазя целувката...и вечно ще я чувствам!
Ще я помня вечно, като скъпа  рана !!!

Дори веднъж, ако погледа ти срещна,
Очите си след туй ще избода!!!
Не ще са нужни, ако теб повече не виждат...
Само лика ти мил в себе си ще запаметя!

Дори веднъж , ако от тебе чуя,
„Обичам те” – ако кажеш го това...
Рая пред нас ще се отвори , мила,
Най-щастливи ще сме с тебе там !!!

Дори веднъж , ако при мене дойдеш...
Един единствен път ако мене пожелаеш!
След теб ще затворя всякоя вратичка,
При мене...само с мене  да останеш!!!

                                      Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар