неделя, 24 август 2014 г.

Искам теб



Аз искам просто да направя чудеса...
Но не от храброст! А с чувството на влюбен
мъж, прехласнал се пред любимата жена!
Чрез любимата, намерил пътя си изгубен!

Аз искам просто да ти подаря света...
От небето ще сваля за теб звездите !
От дъгата блеснала ще взема красота
и с нежност ще ти ги вплета в косите!

Аз искам просто тебе да обичам...
За теб река от чувства съм събрал!
Прероден и нов на любовта се вричам...
На обичта ти целият съм се отдал!

Аз искам просто чиста обич да ти дам...
За мен да си единствената, най-желана!
Какво направи с мен? Как плени ме?
Как с лекота сърцето ми обхвана !

Аз искам просто нов живот да изживея...
А в него – ти да си неразделна част !
Само мене да обичаш,а аз за тебе да копнея.
Само ти над мен да имаш власт!

Аз искам просто нежно да те любя...
Но не е просто физическо желание !
Искри от чувства навсякъде да пръскат.
С теб в едно ! И единно нашето дихание !

Емо Атанасов
снимка от нета


Няма коментари:

Публикуване на коментар