неделя, 17 януари 2016 г.

ВЪВ ВКЪЩИ

НЕВОЛИ В СЕРИИ...
5. ВЪВ ВКЪЩИ
И стана тя, каквато стана:
Маман ми вдига патардия,
а татко пък съвсем юнашки
реди ракия след ракия.
Поглежда ме - намусен, страшен-
вбесен до ярост в мен се взира.
По масата със нокти дращи,
незнайни знаци там гравира.
Но нещо май го бе обзело
(чертае мислено дъгата)...
И чехъл стар полита смело:
начало – крак, а край – главата!
Сервизът – порцелан - на мама,
Свисти зловещо край простора.
Не бе лъжа, не бе измама...
НЛО-та се множат из двора.
И батко бесен в мен се вгледа,
познато чувство - нещо смята!
И вежди свъсил, лошо гледа...
съставя планче, да си патя!
Решил пред тях да съм безстрашен
застанах смело в стойка „Делва“.
Последствията? Напердашен!
Но лошото - тепърва следва...
Емо Атанасов
https://emoatanasov.blogspot.com/
снимка от нета

Няма коментари:

Публикуване на коментар