сряда, 19 март 2014 г.

Искаш ли с теб да играем

Искаш ли с теб да играем                                              
     
Една нова, чудесна игра!!!
Казват  Живот се наричала,
Дочух , че трудна била !!!
Аз ще ти давам другарство
Ти пак ще отвърнеш така...
А когато си лееш сълзите,
Аз ще ти подавам ръка?
Искаш ли, когато отдушник ти трябва
Да използваш ти мойта Душа?
А когато пък искам с теб да се смеем,
Да ми разказваш шега след шега.
Искаш ли клоун да ти бъда при нужда,
А щом пък потрябва  и брат?
Тайна пък лична щом споделиш ми,
Мигом да скрия я, покрита с капак..
Искам да мога на теб да разчитам,
Щом ми потрябва верен другар.
В скърби и радост  без да си искам,
От теб да получавам подкрепата пак.
Искаш ли с теб да играем
Тази нова и трудна игра
Тази игра, де Живот се наричала

Тази безумната, да я изиграем сега!!!                              

Няма коментари:

Публикуване на коментар