неделя, 11 май 2014 г.

Ще дойде ден !

                           

Ще дойде ден, ти ще бъдеш с мен!
Но не и скоро, не и днес,не сега...
Сега чужда си , нечия съпруга,
Но любима си ми, вечно в мисълта !

Ще бъдем двамата щастливи,
Но в друг живот! В друго време !
Един без друг не ще дишаме, любима,
Един без друг не ще можем да живеем !

Ще бъдеш с мен, ще ме обичаш лудо,
Дори в съня ми да е, все ми е едно.
Щом с мене си ... любим се безумно,
Щом  двама  искаме, ще сме едно!!!

Ще дойде ден!Знам, някога ще дойде,
И в ада да сме...има там за нас живот !
Ще си до мен, ще бъдеш моята любима!
Пак тебе ще обичам, с теб ще бъда горд!

Ще дойде ден и ще те имам,
Няма да е днес....и не сега.
Знам, чужда си... нечия любима,
Но моя ще си вечно в мисълта !!!


                                    Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар