вторник, 8 юли 2014 г.

Сбогом , моя любов

               

Сбогом , моя любов! Прости ми!
Не желая да ме даряваш с измама!
Аз бях влюбен в теб, а ти май съжали ме .
Не ща да си ми за губещ награда!

Сбогом , моя любов! Прости ми !
Обвих вече сърцето си с тежък метал!
Не ща вече да чувствам....разбери, боли ме !
Помни само доброто , що вече съм дал!

Сбогом , моя любов! Прости ми !
Днес „умирам” !!! Но от утре съм друг!
От утре мрак в мен ще владее , не вини ме
Ако видиш че друг съм...и някак си чужд!

Сбогом , моя любов! Прости ми !
Дори и приятел не мога да бъда с теб !
Там, де горяло е нищо не никне, нали?
Там само въглен в душата боде те!!!

Сбогом , моя любов! Прости ми !
Но ако някога в теб пробуди се нежност,
Там, на дълбоко!!! В саркофаг без име,
Погребах сърцето...дано все още бие!!!

Сбогом, моя любов! Помни ме.....


                             Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар