четвъртък, 10 юли 2014 г.

Жена , с името на цвете

            

Както цветята през пролетта
Тъй поникна и нещо в мен!
Щом съзрях я – оназ жена
Жената , с името на цвете.

Като картина е , изваян е шедьовър
По-истинска от мечтаната ми от съня!
Жената , с името на цвете...
Мечтаната от мен жена!!!

Показа ми какво са чувства,
Отвърнах им – и ето я и  Любовта!!!
А после всичко както в летна буря
Бързо някак си премина!Всичко отшумя!

Като хала през живота ми премина,
Целия ми мъжки свят помете!
Сега в душата ми е люта зима,
Няма я! Жената , с името на цвете!

Ще я преживея някак си тая зима,
Ще предпазя душата си от ветровете!
Знам ! Някой ден пролет и за мен ще има!
Но ще я помня – жената, с името на цвете!!!


                                    Емо Атанасов

Няма коментари:

Публикуване на коментар